Hej!
Vi ska bygga ett Collina med Myresjöhus är det någon
som har erfarenhet av detta hus och kan komma med bra
idéer för att förbättra med typ annan placering av fönster
och justerad planlösning mm
Även åsikter om bygget uppskattas.
Tack på förhand!!