K Kyosahenke #1 Medlem · Skåne · 41 inlägg 3 sep 2009 00:03 Kyosahenke Medlem Skåne 41 inlägg 3 sep 2009 00:03 #1 Hej Finns det någon här i detta forum som tecknat sig på tomterna som Myresjö förfogar över i Käglinge ? Vi kommer inom kort vara med om vårt andra nybygge och denna gången blir det ett Myresjöhus - Tångudden
Hej Finns det någon här i detta forum som tecknat sig på tomterna som Myresjö förfogar över i Käglinge ? Vi kommer inom kort vara med om vårt andra nybygge och denna gången blir det ett Myresjöhus - Tångudden