Myford super 7 metalsvarv, exakt ålder lite oklart (passerat från farfar till far till mig). Senast körd för 3 år sedan, då utan problem. Monterat på bord. Kommer med en slip för svarvstålen men inte svarvstålen. 4000kr eller bud.

• Begagnad Myford Super 7 metalsvarv på ett bord, med synliga reglage och delvis täckt av spån.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Göte Gustafsson
  • Laddar…
Typiskt att man inte bor närmare :surprised:

Har du fler delar till den? Den tycks sakna dubbdockan för motdubb. Tyckte först priset var lågt, men klart saknas det delar är väl priset mer rimligt.

Hei er den ikke er solgt så er jeg intresert. Det er vel mulig og sende den med DHL eller tilsvarende til norge

hejsan, jag köper den gärna!! bor i sthlm och kan komma när som helst...
slå mig gärna en signal så kommer vi överens om tid och plats
allt gott
johan helmer 0735-111000

C CG_ skrev:
Myford super 7 metalsvarv, exakt ålder lite oklart (passerat från farfar till far till mig). Senast körd för 3 år sedan, då utan problem. Monterat på bord. Kommer med en slip för svarvstålen men inte svarvstålen. 4000kr eller bud.
C CG_ skrev:

vad säger du, är du intresserad av att jag kommer och köper svarven?
Med vänlig hälsning,
johan helmer 0735-111000
mail@johanhelmer.com

C CG_ skrev:
vekar svårt att få tag i dig, jag köper den gärna.
hör gärna av dig 0735-111000
kan komma när som helst...

Bud 5000,-kr
Mvh
klomst

C CG_ skrev:
Er sentervangen på motsatt side med, eller må man kjøpe den.Er det ngen deler med.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.