3 270 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Mycket vatten vid borrning.
Precis, Jag fick också upp massor med vatten.
Det har fungerat klockrent. Sparar 10.000 kWH per år och har kört sedan dec. 1998.
Gratulerar till valet av pump, har också en Termia (Villa 90 heter den).
Läs manualen och fråga installatören. Det finns en del att göra med inställningarna för att det skall bli helt automatiskt (både vid -20 och +12)
/Don
Det har fungerat klockrent. Sparar 10.000 kWH per år och har kört sedan dec. 1998.
Gratulerar till valet av pump, har också en Termia (Villa 90 heter den).
Läs manualen och fråga installatören. Det finns en del att göra med inställningarna för att det skall bli helt automatiskt (både vid -20 och +12)
/Don
Klicka här för att svara