6 100 läst ·
48 svar
6k läst
48 svar
Musikhjälpen 2021 - insamling
Jättehärligt att se de medlemmar som skänkt pengar av olika valörer. Kul att vi klarat gränsen men kan vi klämma ut lite till så kanske vi kan nå vårt rekord för typ 4 år sen.
Vi gör ju detta för en god saks skull.
Vi gör ju detta för en god saks skull.
Instämmer, en kan inte göra allt, men vi alla kan göra något, det behöver inte vara en stor summa skänks.FreQa skrev:
Vår styrka är att vi är MÅNGA medlemmar här på Byggahus.se och tänker vi på 100:- så får man en halv Bosch bitssats, eller 2 halv"ok" Bahcotvingar på rea hos Jula osv...
Produkter som diskuteras: "bitssats"
Bitssats 19 delar FAST
Ett urval av bits
425 kr inkl moms
Läs mer
Nu kan jag med gott samvete tala om för Tomten att jag varit snäll i år
.
Tänk på det alla ni andra, som vill ha julklappar - man måste vara snäll först och bidra till en bättre värld !
Tänk på det alla ni andra, som vill ha julklappar - man måste vara snäll först och bidra till en bättre värld !
Tillåter mig att tvivla på dina siffror, för jag antar att du med "vi" menar invånare i Sverige. Att 3 miljarder SEK i bistånd, enbart för att motverka barnarbete i världen, skulle stämma. Du kanske kan redovisa dina källor?T twoody skrev:
Ok vi låter alla ha sin åsikt men ingen vinner något med sådana kommentarer.T twoody skrev:
Låt oss som vill ge göra det, ni andra bidrar kanske på andra sätt/ställen.
Denna gala är frivilliga bidrag och jag tror musikhjälpen nådde ca 75 miljoner något år.






