2 664 läst ·
17 svar
3k läst
17 svar
Murphys lag i hus.
Sida 1 av 2
Medlem
· Stockholms
· 1 555 inlägg
Varför levereras min utvalda klinker i lådor om 1,45 kvm när mitt lilla badrum är 2,75 kvm? Köper jag bara två lådor kommer det alldeles säkert att fattas några plattor på slutet när jag kapat färdigt.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Varför hittar ni i Stockholms-området alltid något att klaga på?Mikael_L skrev:
Var glada över den lilla snön vi har i stället.
Här i bleka södern har vi inte en millimeter snö, det ser snarare ut som i juli.
Och vart är det så bråttom iväg nu när det är tre helgdagar/lördagar/söndagar i rad?
(Ja visst, inser att viss jourpersonal måste jobba på helgerna, men...)
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Och varför, VARFÖR, ringer det alltid från något obskyrt 08-nummer klockan 06.00 på lördagsmorgnar?
08559900002
Ni tror väl inte att jag sitter uppe så här dags för att jag tycker det är kul
08559900002
Ni tror väl inte att jag sitter uppe så här dags för att jag tycker det är kul
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Jag var tydligen otydlig i mitt inlägg.
Vart i TS inlägg hittar du att det är någon av dessa helger han har bråttom?
OnT: Varför går aldrig en värmepump sönder på sommaren så man inte behöver panikinstallera ny?
Vart i TS inlägg hittar du att det är någon av dessa helger han har bråttom?
OnT: Varför går aldrig en värmepump sönder på sommaren så man inte behöver panikinstallera ny?
När man märker att det gurglar lite i avloppet i källarens tvättstuga och man tar fram högtryckstvätten med spolslang och kör rent. Och tanken slår en att varför inte också spola rent i duschrummet där det aldrig varit några problem och man lyckas köra fast spolslangen med en massa merarbete.
Varför ringer en ung tjej som jag aldrig träffat (känner från FB) och ber om hjälp som kan ta 1 timme just i ett olämplig ögonblick då vi med frun tränar och snart ska hoppa in i vårat jacuzzi?
Frun har blivit förbannad och hotar med att slänga min mobil...
Frun har blivit förbannad och hotar med att slänga min mobil...