God kväll!
Det börjar närma sig fiberinstallation i huset och jag tänkte därför samla nätverksprylarna i en mediacentral bredvid elcentralen i källaren.
Jag funderar på Hager Gamma eftersom elcentralerna är av det fabrikatet. Finns det bättre grejer?
Ska man ha på Lexcom eller Keystone i centralen?