God kväll!

Det börjar närma sig fiberinstallation i huset och jag tänkte därför samla nätverksprylarna i en mediacentral bredvid elcentralen i källaren.

Jag funderar på Hager Gamma eftersom elcentralerna är av det fabrikatet. Finns det bättre grejer?

Ska man ha på Lexcom eller Keystone i centralen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.