2 230 läst ·
19 svar
2k läst
19 svar
Multimediabox, finns den?
Det sitter mig vetterligen bara en vanlig (dock twin) TV tuner i den, d.v.s ingen digitaltv.
(Varför i herrans namn lanserar man produkter nu utan det. Samma gäller för alla nya DVD/HD recorders från de kända märkena. Ingen digital mottagare så långt ögat når)
(Varför i herrans namn lanserar man produkter nu utan det. Samma gäller för alla nya DVD/HD recorders från de kända märkena. Ingen digital mottagare så långt ögat når)
Jag parallellkör just nu två trådar med samma principiella resonemang...
Det diskuteras i en annan tråd om "cardsplitters".
Kan ovanstående HP-box ersätta???
Dvs, in med boxersladden i HP-boxen, köp till nämnda extensions och titta på olika apparater???
Spontant känns det som att det blir samma kanal på alla apparater, om det mot förmodan skulle fungera...
Jag undrar också hur andra människor skall greja det här vid analoga nedsläckningen. Jag är rätt tekniktillvänd, ingenjör och road av frågorna. Ändå fattar jag INGENTING!
Det diskuteras i en annan tråd om "cardsplitters".
Kan ovanstående HP-box ersätta???
Dvs, in med boxersladden i HP-boxen, köp till nämnda extensions och titta på olika apparater???
Spontant känns det som att det blir samma kanal på alla apparater, om det mot förmodan skulle fungera...
Jag undrar också hur andra människor skall greja det här vid analoga nedsläckningen. Jag är rätt tekniktillvänd, ingenjör och road av frågorna. Ändå fattar jag INGENTING!
Exakt! Man måste alltså ha separata mottagare för det man ska titta på.TLovskog skrev:
Klicka här för att svara