Har en nyköpt MTD 125 RE trädgårdstraktor
När man lägger i klippagregat så dör den bara

Vad gör jag för fel?
 
Hur är tomgången, det finns 2 skruvar på förgasaren, en för tomgång och en för hur fet blandningen ska vara. Du får testa lite med blandningen om tomgången är bra. Inskruvad lite blandning och mer ut mera fet blandning
 
Låter mer som någon säkerhetsspärr som stoppar. Brukar ju krävas att man sitter på sätet. Hålla ner kopplingen och ingen växel för att starta motorn.

Men det kanske redan är löst, vad var problemet?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.