Hej

Har en Ebespächer fjärkontroll till motorvärmaren. Den räcker för att starta värmaren max 10 ggr med nytt batteri. Ska det vara så? Jag har 5m till bilen genom trävägg...

Det är en Ebespächer Easystart- R-280?

• Eberspächer Easystart-R fjärrkontroll för motorvärmare visar 22°C på displayen.
Redigerat:
S
J josa100 skrev:
Hej

Har en Ebespächer fjärkontroll till motorvärmaren. Den räcker för att start värmaren max 10 ggr med nytt batteri. Ska det vara så? Jag har 5m till bilen genom trävägg...

Det är en Ebespächer Easystart- R-280?
Självklart inte, jag har en exakt likadan o den räcker cirka 2 år mellan batteribytena, då med mellan 1 och 3 starter per dag under vintern

Släcks skärmen som den ska efter utfört kommando? det ska ju max ta 5 sekunder innan skärmen släcks om du inte rör någon knapp.

• Gilla
JuggeH
  • Laddar…
S SueCia skrev:
Självklart inte, jag har en exakt likadan o den räcker cirka 2 år mellan batteribytena, då med mellan 1 och 3 starter per dag under vintern

Släcks skärmen som den ska efter utfört kommando? det ska ju max ta 5 sekunder innan skärmen släcks om du inte rör någon knapp.
Ok det är alltså fel på min. Skärmen släcks.

En annan fråga: Går det att få den att starta värmaren i bilen måndag till fredag. Man kan vad jag förstår ha max 3 program... Det räcker ju bara Måndag till Onsdag..!?

Redigerat:
S
J josa100 skrev:
Ok det är alltså fel på min. Skärmen släcks.

En annan fråga: Går det att få den att starta värmaren i bilen måndag till fredag Man kan vad jag förstår ha max 3 program... Det räcker ju bara Måndag till Onsdag..!?

Vi har samma uppfattning, det verkar inte gå att lägga in ett veckoschema otroligt nog. :(

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.