Har bytt ut min gamla jetpump, då den blivit sliten. Motorn i den nya jetpumpen är en 3 fas 1 hk. Skyddet står enl. skalan på 2,1 Amp, men det löser ut innan maxtrycket nåtts. Kan jag öka upp skyddet till 2,3 Amp? tillfälligt innan nytt monteras? Av någon anledning är det en av bimetallerna på en fas som verka lösa ut motorskyddet. Borde inte alla 3 följas åt?