Då är det svårare. Nackdel med trall och altaner osv... Blir mycket svårare att bekämpa dessa asT TypRätt skrev:Hos mig kommer mössen in under grunden. De har grävt gångar under trallen och sedan hål vidare ner under syllen. De hittade sedan någon öppning som finns mellan gamla delen av huset och en nyare del som är tillbyggd. Troligen kring där elen kommer in. Ser dem aldrig men ett jäkla spring i väggarna och ett tak/golv. Här har inte gift eller fällor gett något resultat. Antaget så finns det något gammalt rör som bara avslutas under jorden för har aldrig sett någon ute heller. Såg ett nyfiket ansikte som tittade ut ur hålet under syllen när jag rev deras gångar där o slet upp trallen men det måste finnas fler hål in. För det är enda gången jag sett någon på flera år men hör dem konstant dagligen.
Man behöver inte lossa nederdelen av panelen ens då? Jag har sett att Jem & Fix har musband men inte riktigt förstått hur man eftermonterar dessa.P pennybridge skrev:
Låter ändå ganska smidigt. Det står att längden är 1,25 m och att de kommer i 8-pack. Antar att man då får 8 x 1,25 m =10 m för endast 225 kr på Jem & fix? Samtidigt står det 225:-/st, så är lite lurigtP pennybridge skrev:
Det är 225kr för 8st så väldigt prisvärt medI irrbloss skrev:
Bara köpa lite träskruv
Det som varit jobbigast för min del är att jag inte får plats att dra skruv med maskin så får skruva upp den med liten stubbmejsel liggandes på mage med nacken upp så nackspärr delux efteråt 😩😅
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden