Hej, har planer på att byta fönster och undrar om någon vet vad det kan kosta att byta fönster.
Har kontaktat Morups fönster för offert men skulle vilja veta om det är bättre att köpa fönster i en bygghandel och anlita en snickare.
Är det nån som har erfarenheter av Morups fönster?
Jag har tegel fasad och det gäller 3 fasta fönster (modell större), 1 altandörr, 6 öppningsbara vridfönster

Tacksam för svar

jag köpte 6 fönster till vårat stall bra kvalitet och snabb leverans är verkligen jätte nöjd detta är förvisso 4 år sedan men har inte hört något dåligt om dom.mvh jonas

Det stämmer de konkade tidigare i år en bygghandlare i trakten köpte upp dem.
Tänk på att din handpenning som du betalar när du beställer fönster bränner inne om de går i konkurs igen.

Köpte sommaren 2010. Tyvärr köpte vi några fönster av dom men kvaliteten visade sig inte vara speciellt hög, dropplist i botten saknades... Målningen undrar jag hur mycket det pallar på utsidan. Efter beställning var dom inte speciellt bra på att tala om leveranstider, datum mm. Men gubbarna från byggfirman som satte in fönstren var i alla fall bra.

/A

S spyrius skrev:
jag köpte 6 fönster till vårat stall bra kvalitet och snabb leverans är verkligen jätte nöjd detta är förvisso 4 år sedan men har inte hört något dåligt om dom.mvh jonas
Är du fortfarande nöjd med dina fönster från Morups?

• Gilla
Dexter68
  • Laddar…
Ja det får jag säga att jag är oljade dom förra sommaren och dom var fortfarande som nya

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.