Hejsan...
Ska ge mig på att montera en ytterdörr för första gången.
Vill gärna ha tips och råd på följande:
- Ska dörren stå direkt med tröskeln på trägolvet (med drev under) eller ska man lägga distanser?
- Bör man lägga något mellan tröskel och trägolvet (utöver drev)?
- Drevar man alltid från två håll (utifrån och inifrån)?
- Använder man tejp för att vindtäta drevningen?
- Behöver man ha bottningslist på insidan?
Tacksam för svar...
M v h
/Frippe