Hej
Har ett element där jag vill montera en termostat. Utrymmet runt elementet är dock för trångt för att få plats. Har sett att det finns vinkel adapter man kan köpa, men problemet är att alla dessa är m30 och mitt element är m28/MMA koppling.
Någon som har förslag på någon enkel lösning? Eller måste jag ta in rörmokaren