Hej

Har ett element där jag vill montera en termostat. Utrymmet runt elementet är dock för trångt för att få plats. Har sett att det finns vinkel adapter man kan köpa, men problemet är att alla dessa är m30 och mitt element är m28/MMA koppling.

Någon som har förslag på någon enkel lösning? Eller måste jag ta in rörmokaren
 
  • Radiator med vinklad ventil och MMA-koppling m28, trångt utrymme för termostatmontering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Farstatjej90
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.