Hej,
Håller på att bygga en liten snickarhörna i garaget, och har funderingar på kyltork till Kompressor.
Hittade en HiRoss som verkar ha varit kopplad till den kompressor jag fått.
Kompressorn i fråga är en hyfsat stor Atlas Copco, som endast fungerat som reservkompressor på ett sjukhus, och jag fick alltså med den blåa burken på den bifogade bilden.
MEN, jag hittar ingenstans en installationsanvisning till denna, jag vet inte ritigt hur jag ska koppla den?
Någon som har lite input i ämnet?
Mvh Henrik