Hej!
Jag har en fråga angående fönster.
Vi funderar på att sätta in ett halvmåne fönster på våran övervåning.
Vad tror ni det kostar att anlita hantverkare för att sätta in det?
Det behövs ju först -fräsa- ut en del av väggen, det är ett trähus från 1982.
Och vilket typ av fönster hade ni valt? Några länkar?
Tips?
MVH // Fam. Ericsson