Hej!

Jag har en fråga angående fönster.

Vi funderar på att sätta in ett halvmåne fönster på våran övervåning.
Vad tror ni det kostar att anlita hantverkare för att sätta in det?

Det behövs ju först -fräsa- ut en del av väggen, det är ett trähus från 1982.

Och vilket typ av fönster hade ni valt? Några länkar?

Tips?

MVH // Fam. Ericsson
 
Kolla hos Fönsterfabriken Trelleborg, såg att dom hade ett snyggt halvmåne fönster på malmö mässan. Plus att dom lämnar fasta priser på montaget.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.