I vilken ordning brukar man normalt sätta upp fläkt / kakel?
Kaklar man allt först och sen borrar hål för fläkten, eller monterar man fläkten först och kaklar runt den? Känns väldigt bökigt att få till det bra runt fläkten så jag antar att man kaklar rubbet först?