Håller på och monterar diskmaskin i mitt 70-talskök och har rivit ut ett gammalt skåp bredvid diskhon för att få maskinen. Det jag undrar nu är om man ska våtsäkra trä:et som kommer var runt maskinen på något sätt (förutom plasskyddet som skall vara under). Det kommer vara trä på ena sidan och trä eller lättbetong på de övriga två sidorna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara