Välkommen till forumet.
Ja, man monterar två T-kopplingar på befintliga anslutningarna och kopplar blandarna dit, eventuellt behöver man några rörbitar också.
Exakt vad som behövs och hur det bör utföras beror på hur det ser ut idag samt var nya blandarna ska sitta.