Jag har själv bara erfarenhet av Specialisterna. Det finns ett bolag till, Västmodulen eller liknande, men de vet jag ingenting om.
Hur som helst så har vi skakat fram över 10 familjer i Göteborgsområdet som har eller har haft stora problem med Specialisterna och det bara för hus som byggdes i år och stod färdiga i somras.
Om någon är intresserad av mer information eller om ni har dåliga erfarenheter av Modulents hus i Göteborg får ni gärna skicka mig ett mail då jag just nu samlar på mig så mycket information jag kan för att dela med de andra som har liknande problem.