Hej,
Vi funderar på att bygga en enplansvilla utanför Södertälje och har bl a varit i kontakt med Modulenthus.
Är det någon här som byggt med dom? Vad har ni för erfarenheter av det?
Vi är även intresserade av Hjältevadshus som verkar ha bra priser.
Hos Modulenthus har vi blivit intresserade av deras Jazz, Oktav och Lidingöhus. Vi ska få priser på dom nu i veckan så det ska bli väldigt intressant.

Är det någon som byggt eller funderar på att bygga dessa hustyper eller liknande i deras serie? Vad fick ni i så fall för priser? (Vi tittar på dom mindre husvarianterna på ca.100 - 135 kvm)
Är det någon som vet vad driftkostnaden ligger på ungefär i enplansvillor på ca 100 - 135 kvm?
Tacksam för svar!