Har lite bekymmer med denna gamla blandare, det kommer ofta med lite luft emellanåt. Och när man slår av den får jag ofta kraftiga slag i vattenrör.
Vad är det för märke och modell? Märket är avskavt. Kan detta lösas av att bara byta ut reservdelar?
Vad är det för märke och modell? Märket är avskavt. Kan detta lösas av att bara byta ut reservdelar?
Klicka här för att svara

