Kika gärna in på min köksblogg, jag gör om mitt 1950-talskök och rapporterar om hur det går. Kommer nog upp lite bilder här också när jag är helt klar! :)

Kommer nog att bli hur fint som hellst :)
Hur bli skåpsdörrarna när man målar dom, antar att det blir lite struktur efter rollern?
Är nämligen själv sugen på att måla mina.

Tack! :) Jag lämnade in skåpsluckorna på en möbellackeringsfirma, det blev superbra, helt jämn yta och man kan inte ana att luckorna har varit röda innan. Bra pris också, jag betalade 2300 för 9 luckor och 7 lådor. 162 kr + moms per lucka (högskåp kostade lite mer) och 54 kr + moms per låda.
Målade några luckor i hallen själv, för att testa, och det är långt ifrån samma resultat, i kök vill man ju gärna kunna torka av luckorna utan problem. Så jag rekommenderar verkligen att lämna in på lackering!

Hej!
Nu börjar mitt kök bli färdigt, förutom kylskåp samt en måttsågad ekbänkskiva som jag tyvärr måste vänta på till mitten av september. Men idag avslutade jag mitt arbete och känner mig så nöjd att jag måste visa upp det hela här. :) Klicka på bilderna så blir de större. Kommentarer är varmt välkomna!

foreefter1.jpg

foreefter2.jpg

foreefter3.jpg

Är det du som är här?! Jag följer ju din blogg!!

Det har verkligen blivit jättefint!!

/alacs

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.