1 436 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Mitt köksprojekt
Tack!
Jag lämnade in skåpsluckorna på en möbellackeringsfirma, det blev superbra, helt jämn yta och man kan inte ana att luckorna har varit röda innan. Bra pris också, jag betalade 2300 för 9 luckor och 7 lådor. 162 kr + moms per lucka (högskåp kostade lite mer) och 54 kr + moms per låda.
Målade några luckor i hallen själv, för att testa, och det är långt ifrån samma resultat, i kök vill man ju gärna kunna torka av luckorna utan problem. Så jag rekommenderar verkligen att lämna in på lackering!
Målade några luckor i hallen själv, för att testa, och det är långt ifrån samma resultat, i kök vill man ju gärna kunna torka av luckorna utan problem. Så jag rekommenderar verkligen att lämna in på lackering!
Hej!
Nu börjar mitt kök bli färdigt, förutom kylskåp samt en måttsågad ekbänkskiva som jag tyvärr måste vänta på till mitten av september. Men idag avslutade jag mitt arbete och känner mig så nöjd att jag måste visa upp det hela här.
Klicka på bilderna så blir de större. Kommentarer är varmt välkomna!
Nu börjar mitt kök bli färdigt, förutom kylskåp samt en måttsågad ekbänkskiva som jag tyvärr måste vänta på till mitten av september. Men idag avslutade jag mitt arbete och känner mig så nöjd att jag måste visa upp det hela här.
Klicka här för att svara


