Finns självhäftande glasfiberremsa, underlättar också.
 
B Byråkrat skrev:
Finns självhäftande glasfiberremsa, underlättar också.
Det spricker med glasfiberremsa, rekommenderas ej.
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Kul att du är på gång igen! Jag har limmat remsorna med tapetklister men också spacklat tunt först och tryckt fast remsorna och sen spacklat över. Breeeda spacklar är bra.
 
  • Gilla
Bichonen och 1 till
  • Laddar…
Välkommen åter! Jag vet precis hur det är med husrenoveringslesshet. Så kul när energin kommer åter.

Annars är det ok om du fått kontakt med omvärlden med fibern och spelat Fortnite i ett år. 🤣🥳

Glöm inte att det viktigaste med spacklingen är att den blir av. Annars blir man aldrig klar. Det kan se fördjävligt ut men det går nästan alltid rädda med slippapper :D

Keep us posted.
 
  • Gilla
saiter
  • Laddar…
Haha, inte så mycket Fortnite; fibern är ännu bara framdragen på utsidan..kanske inte blir så mkt fortnite sen heller faktiskt 😅

Det är bra med uppdateringar här, då får man lite lagom press att prestera 😁
 
  • Gilla
Appendix och 3 till
  • Laddar…
H HLen skrev:
Haha, inte så mycket Fortnite; fibern är ännu bara framdragen på utsidan..kanske inte blir så mkt fortnite sen heller faktiskt 😅

Det är bra med uppdateringar här, då får man lite lagom press att prestera 😁
Hur går det för dig? Länge sedan du uppdaterade nu.

När det gäller fiber så är det mycket dyrare än mobilt internet har dom skrivit om det senaste.
Jag har mobilt för jag vill vara flyttbar och har TV genom modemet också och det funkar jättebra.

https://www.dn.se/ekonomi/mobilt-br...e-och-hyresgaster-kan-spara-tusentals-kronor/
 
Nytt år ny energi?

Jag hade 2024 som ett mellanår då det knappt var styrfart på projekten. Men nu är energin tillbaka :)
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.