204 711 läst ·
909 svar
205k läst
909 svar
Mitt 2a stora projekt
Ingen som har idéer?
Funderade även på takfoten, spika dit samma panel som på väggen och borra i några ventiler eller skrapa och måla eländet?
Funderade även på takfoten, spika dit samma panel som på väggen och borra i några ventiler eller skrapa och måla eländet?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "skurborste"
Handskurborste
För att skura golv
99 kr inkl moms
Läs mer
Byggdes början av 50talet som klädfabrik, alla rum är utmärkta på bygglovet med tex syrum lager matsal osv.
Har ingen aning om hur länge den fabriken var igång, inte heller när det blev bostadshus.
När föräldrarna köpte så var det en lägenhet och sen har jag för mig att det var nån målarateljé i nåt rum och typ utställning i ett annat.
Runt -90 så flyttade dom sin verksamhet till ett annat ställe och i hela huset blev det lägenheter.
Har ingen aning om hur länge den fabriken var igång, inte heller när det blev bostadshus.
När föräldrarna köpte så var det en lägenhet och sen har jag för mig att det var nån målarateljé i nåt rum och typ utställning i ett annat.
Runt -90 så flyttade dom sin verksamhet till ett annat ställe och i hela huset blev det lägenheter.