Fick en Hero 25 installerad idag men kan inte ansluta till wifi.
Har försökt enligt instruktionerna både i boken och de videos som finns att hitta från tillverkaren.
Trycker in + tecknet 5 sec tills -1 visas och därefter på on/off knappen, men inget wifi blir synligt.
Själva wifi interface delen ser inte ut som på bilden i instruktionerna och i de videos jag hittat, med en reset och mode knapp. Den jag har verkar inte hs några knappar.
Någon som har en lösning?
Har försökt enligt instruktionerna både i boken och de videos som finns att hitta från tillverkaren.
Trycker in + tecknet 5 sec tills -1 visas och därefter på on/off knappen, men inget wifi blir synligt.
Själva wifi interface delen ser inte ut som på bilden i instruktionerna och i de videos jag hittat, med en reset och mode knapp. Den jag har verkar inte hs några knappar.
Någon som har en lösning?
Vi satte in en sån förra sommaren i vår gård på Gotland. Den sommaren fick Heron ingen kontakt med wifi pga att en kass router var långt bort i stenhuset. I våras tog jag dit en pensionerad router från fastlandet; denna router är bättre och dessutom flyttades den lite närmare i kåken och nu funkar det.
Har rauterns namn åäö? Då är det kört oavsett
Har du Iphone?
Jag har installerat många wifi enheter.men aldrig lyckats med en IPhone så då har jag kopplat ihop den via en androidtelefon utan problem.
Pumpen ska vara av men strömsatt är också viktigt
Har du Iphone?
Jag har installerat många wifi enheter.men aldrig lyckats med en IPhone så då har jag kopplat ihop den via en androidtelefon utan problem.
Pumpen ska vara av men strömsatt är också viktigt
Hej hur löste dom det ? jag har fortfarande problem med denna installationJ JAPLH skrev:
MVH Peter
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Mitsubishi Hero 2.0 LN25 eller Panasonic NZ25YKE???
Värmepumpar -
Mitsubishi Hero 2.0 LN25, bra luftvärmepump?
Frågor och svar om värme -
Hur tar bort hörnbiten i Mitsubishi hero Ln25 för att täta runt tempgivare?
Värmepumpar -
Luftvärmepump Mitsubishi Hero LN25
Värmepumpar -
Skillnad Mitsubishi Hero LN25 1.0 och 2.0?
Värmepumpar