Hej!

Jag har en rumsgivare trådlös, inställd på 22c. Men den går aldrig över 20.5c. Den håller 20.5 konstant.

Är det någon inställning jag har missat?
 
E Ernfrid skrev:
Hej!

Jag har en rumsgivare trådlös, inställd på 22c. Men den går aldrig över 20.5c. Den håller 20.5 konstant.

Är det någon inställning jag har missat?
Hur menar du låst, ligger innertemperaturen stadigt på 20,5? Även sommartid?
 
L linuseinar skrev:
Hur menar du låst, ligger innertemperaturen stadigt på 20,5? Även sommartid?
Ja den ligger stadigt på 20,5 i källaren. Jag har inte värme på, på sommaren. Det är i källaren som givaren sitter.

Jag förstår inte varför den stannar vid 20,5?
 
Visar den ärvärde eller börvärde?
 
useless useless skrev:
Visar den ärvärde eller börvärde?
Den visar båda två
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.