Hur går jag vidare?
Rengjort filter efter bifogad anvisning.
Efter omstart och några h drift stannar produktionen och tom fyrkant samt cirkel med steck framträder. Hanboken säger avbrott resp förjuda. Hmm? Ingen felkod i loggen finns.
Rengjort filter efter bifogad anvisning.
Efter omstart och några h drift stannar produktionen och tom fyrkant samt cirkel med steck framträder. Hanboken säger avbrott resp förjuda. Hmm? Ingen felkod i loggen finns.
Medlem
· Västra Götaland
· 3 698 inlägg
Sommarläge? För hög temp ute ? Man brukar kunna ställa in när den går i sommarläge, vilken temp har du inställd?
Tack för input. Huvudmenyn visar inget aktivt sommarläge. Har istället haft en paralellförskjutning av hela kurvan. I handboken för maskiner visas alla ikoner o driftlägen. Tappvatten markerar pausläge när uppnådd topp inträffat. Värmeproduktionen redovisar från o till avbrott o förbjuda ikonen från och till. Inget i felloggen. Det borde inte vara så.I InsidersUnited skrev:
Medlem
· Västra Götaland
· 3 698 inlägg
Vad händer när du vrider upp kurvan/ökar önskad innetemp/börvärde?
Medlem
· Västra Götaland
· 3 698 inlägg
Vad har du för utetemp där du bor ? Har du varmt inne ? Innegivare? Jag kan inte Mitsu men de flesta vps har någon form av utslätat medelvärde på utetemperaturer för att inte påverkas för mycket av fluktuationer. Jag bara gissar nu, förhoppningsvis kommer det någon som kan ecodan strax.
Klicka här för att svara