Hej,
Vet inte riktigt om jag är petig eller om jag har rätt att vara missnöjd med ett arbete som genomfördes i vårat badrum.
Vi har bytt våtrumsmatta och även våtrumstapeter och tycker inte det ser helt proffsigt ut.
Golvet ser väldigt bra ut och inget att klaga på där.
Däremot tapeterna var väl inte riktigt så bra som man tänkt sig.
Då de lägger tapeterna vågrätt utöver hela väggen så blir det ju en bård. Denna bård ville vi har i samma färg som resterande väg, men den har en ljusare nyans vilket inte ser så snyggt ut.
Den skarv så blir i slutet av bården är inte heller så snyggt de har skurit den överhängade för kort vilket får resultat av att de slarvigt gjort ut.
Sedan är det det några små luftbubblor på ett ställe.
Bifogar bilder nedan som inte är de bästa men ger en hänvisning av vad jag menar.
Tycker ni man ska klaga på detta och att de ska få göra om det / Kompensera på något sätt?
Eller är det jag som överdriver det hela?
Vet inte riktigt om jag är petig eller om jag har rätt att vara missnöjd med ett arbete som genomfördes i vårat badrum.
Vi har bytt våtrumsmatta och även våtrumstapeter och tycker inte det ser helt proffsigt ut.
Golvet ser väldigt bra ut och inget att klaga på där.
Däremot tapeterna var väl inte riktigt så bra som man tänkt sig.
Då de lägger tapeterna vågrätt utöver hela väggen så blir det ju en bård. Denna bård ville vi har i samma färg som resterande väg, men den har en ljusare nyans vilket inte ser så snyggt ut.
Den skarv så blir i slutet av bården är inte heller så snyggt de har skurit den överhängade för kort vilket får resultat av att de slarvigt gjort ut.
Sedan är det det några små luftbubblor på ett ställe.
Bifogar bilder nedan som inte är de bästa men ger en hänvisning av vad jag menar.
Tycker ni man ska klaga på detta och att de ska få göra om det / Kompensera på något sätt?
Eller är det jag som överdriver det hela?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Tyvärr så står det i Forbos och tarkets katalog att det kan skilja i färg mellan väggmattan och bård. Men på luftbubblorna kan du nämna för företaget som monterat mattan.
Klicka här för att svara