Hej
Jag undrar om någon kan höra vad som är fel på min ugn, det är en spis från Elextrolux och ljudet kommer när jag sätter på under och övervärme i ugnen.
 
P
Z Zippi skrev:
Hej
Jag undrar om någon kan höra vad som är fel på min ugn, det är en spis från Elextrolux och ljudet kommer när jag sätter på under och övervärme i ugnen.
konstiga bankande och skrapande ibland men
 
electroluxaren skrev:
konstiga bankande och skrapande ibland men
Ska det vara så?
 
P
S Snoflinga skrev:
Ska det vara så?
Troligtvis inte
 
electroluxaren skrev:
Troligtvis inte
Vet du vad det kan vara, underelement, fläktmotor eller båda?
 
P
Z Zippi skrev:
Vet du vad det kan vara, underelement, fläktmotor eller båda?
Någon typ av mptor/fläkt
 
electroluxaren skrev:
Någon typ av mptor/fläkt
Tycker du att det låter ok?

Under 3 tillfällen har överhettningsskydden gått sönder och blivit lagade och nu kommer också detta ljud.

Kan det ha varit ett produktionsfel från början?
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.