Lördag och söndag 7-8 april får man köpa till bilagan "leva & Bo" för 10 kr. Detta om man köper någon av tidningarna Expressen, GT eller Kvällsposten

Leva och Bo har i detta numret ett reportage om 27 olika kataloghus, Priser, planritningar och kommentarer. Det är mycket läsvärt!

Den här gången är många av husen STORA.

Stod det något speciellt värt att nämna? Eller var det bara samma info som man får via de olika tillverkarnas kataloger? Hur var det med kvmpriser? Jag har inte kunnat hitta något på tidningarnas hemsidor, och pappersvarianten i helgen missade jag.

Aji skrev:
Stod det något speciellt värt att nämna? Eller var det bara samma info som man får via de olika tillverkarnas kataloger? Hur var det med kvmpriser? Jag har inte kunnat hitta något på tidningarnas hemsidor, och pappersvarianten i helgen missade jag.
pris och kvm-pris: 26 drömhus - Leva & bo - Expressen

Ja titta, nu var det utlagt! Tackar, tackar. Antar att det kanske fanns lite mer info i pappersupplagen än vad som rymdes i bildtexterna på nätet. Vissa priser anges med ett villkor typ "tomt ingår ej", "träpanel". Känns ju rimligt att ALLA priser som anges är utan tomt även om det bara står på något enstaka ställe men hur är det med plattan/grunden? Ingår den i de priser som anges?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.