Hej
Har ett Borohus med det berömda FTX systemet där allt går igenom köksfläkten. Är det någon som plockat bort fläktlådan ersatt med vanlig frånluftfläkt och istället satt ditt en värmepump med golvvärme och bara kör FTX som ren cirkulation/ventilation.
Vi skall byta kök och golv så den kostnaden är plus minus men hur löser man värmen på våning 2?