8 528 läst ·
31 svar
9k läst
31 svar
Minhembio.com, är vi fler?
Mångårig medlem, men inte så aktiv.
Även jag börjar med första inlägget i denna tråden
Har läst här sedan jag köpte mitt hus för 2,5 år sedan men blev medlem först nu. Är väl rätt aktiv på DVDForum (IntelliQent) men tyvärr så är det inget roligt forum längre. Är även medlem hos minhembio men har nog inte skrivit mer än ett par, tre inlägg där...
A. Nygren skrev:
Oj oJ OJ satan så stilrent! Classic alltså...kombinererar få knappar med sånna där strömbrytarpinnar som jag älskar! Vad kostar grejjerna? Inte bra alltså, jag som lovat mig själv att spara pengar till husbyggandet!
krillek skrev:
Stiligt utan kablar! Jag har dock hört något om placeringen på högtalare att de ska bilda en trekant med 57 grader eller nåt med den punkt där man sitter? Är det bara tjoller eller gäller det inte hemmabio utan bara när det är 2 högtalare?
Förresten, hur citerar man flera i ett inlägg?
Manberg skrev:[quote author=A. Nygren link=1144245145/0#4 date=1144265718]Det är därför man investerar i hembioprylar innan det är försent (läs husbygge har påbörjats) så man har "allt" man behöver. Lyckades till och med övertala tjejen att vi skulle ha ett separat biorum, bara för att slippa möblera vardagsrummet efter hembion
Mina saker till hembion.
Oj oJ OJ satan så stilrent! Classic alltså...kombinererar få knappar med sånna där strömbrytarpinnar som jag älskar! Vad kostar grejjerna? Inte bra alltså, jag som lovat mig själv att spara pengar till husbyggandet![/quote]
Classic-sakerna kostade 4000:- begagnade, köpte dem av en medlem på minhembio.com faktiskt. Nästa projekt/inköp är en Classic-cdspelare.
A. Nygren skrev:[quote author=Manberg link=1144245145/0#28 date=1148319054][quote author=A. Nygren link=1144245145/0#4 date=1144265718]Det är därför man investerar i hembioprylar innan det är försent (läs husbygge har påbörjats) så man har "allt" man behöver. Lyckades till och med övertala tjejen att vi skulle ha ett separat biorum, bara för att slippa möblera vardagsrummet efter hembion
Mina saker till hembion.
Oj oJ OJ satan så stilrent! Classic alltså...kombinererar få knappar med sånna där strömbrytarpinnar som jag älskar! Vad kostar grejjerna? Inte bra alltså, jag som lovat mig själv att spara pengar till husbyggandet![/quote]
Classic-sakerna kostade 4000:- begagnade, köpte dem av en medlem på minhembio.com faktiskt. Nästa projekt/inköp är en Classic-cdspelare.
Oj det var inte så farligt! Är nu sedan 10 minuter sedan även medlem på minhembio.com