Även jag är medlem där, sedan 2001 tror jag.

/Martar

Japp, medlem sedan några år tebax!

Mångårig medlem, men inte så aktiv.

Jag är inne och aktiv minst 1 gång per dag, sist blev jag ett förförstärkare & en förstärkare rikare =P (och en skog pengar fattigare) ::)

sen 2004... lite biorumsfrågor å dylikt

just nu är det bara taklister och en gipsskiva som ska upp... sen är rummet klart (sånär som på hushbox å sånt till projjen då)

emerson skrev:
Kul tips,, hade helt missat den siten,, ( hur man nu lyckades med det...??..)

[länk]
Härligt loft! "Billiga" saker du har ::)
*Edit* Och med det menar jag att jag inte alls är ett dug avundssjuk på dem. ;)

Varit medlem där sen 2001, här sedan en timme... ;)

t93pan ;D Välkommen ;)

Även jag börjar med första inlägget i denna tråden :) Har läst här sedan jag köpte mitt hus för 2,5 år sedan men blev medlem först nu. Är väl rätt aktiv på DVDForum (IntelliQent) men tyvärr så är det inget roligt forum längre. Är även medlem hos minhembio men har nog inte skrivit mer än ett par, tre inlägg där...

Nybliven aktiv medlem på Minhembi.com eftersom bygglov till biorum medgivits av regeringen.
Förhandlingarna var hårda och jag fick vika mig på många punkter (IKEA, MIO mm) men det var det värt hoppas jag. :)

A. Nygren skrev:
Det är därför man investerar i hembioprylar innan det är försent (läs husbygge har påbörjats) så man har "allt" man behöver. Lyckades till och med övertala tjejen att vi skulle ha ett separat biorum, bara för att slippa möblera vardagsrummet efter hembion ;)
Mina saker till hembion.

Oj oJ OJ satan så stilrent! Classic alltså...kombinererar få knappar med sånna där strömbrytarpinnar som jag älskar! Vad kostar grejjerna? Inte bra alltså, jag som lovat mig själv att spara pengar till husbyggandet!

krillek skrev:
Har varit med ett tag men är inte så aktiv.

[länk]

Stiligt utan kablar! Jag har dock hört något om placeringen på högtalare att de ska bilda en trekant med 57 grader eller nåt med den punkt där man sitter? Är det bara tjoller eller gäller det inte hemmabio utan bara när det är 2 högtalare?

Förresten, hur citerar man flera i ett inlägg?

Manberg skrev:
[quote author=A. Nygren link=1144245145/0#4 date=1144265718]Det är därför man investerar i hembioprylar innan det är försent (läs husbygge har påbörjats) så man har "allt" man behöver. Lyckades till och med övertala tjejen att vi skulle ha ett separat biorum, bara för att slippa möblera vardagsrummet efter hembion ;)
Mina saker till hembion.

Oj oJ OJ satan så stilrent! Classic alltså...kombinererar få knappar med sånna där strömbrytarpinnar som jag älskar! Vad kostar grejjerna? Inte bra alltså, jag som lovat mig själv att spara pengar till husbyggandet![/quote]

Classic-sakerna kostade 4000:- begagnade, köpte dem av en medlem på minhembio.com faktiskt. Nästa projekt/inköp är en Classic-cdspelare. :)

A. Nygren skrev:
[quote author=Manberg link=1144245145/0#28 date=1148319054][quote author=A. Nygren link=1144245145/0#4 date=1144265718]Det är därför man investerar i hembioprylar innan det är försent (läs husbygge har påbörjats) så man har "allt" man behöver. Lyckades till och med övertala tjejen att vi skulle ha ett separat biorum, bara för att slippa möblera vardagsrummet efter hembion ;)
Mina saker till hembion.

Oj oJ OJ satan så stilrent! Classic alltså...kombinererar få knappar med sånna där strömbrytarpinnar som jag älskar! Vad kostar grejjerna? Inte bra alltså, jag som lovat mig själv att spara pengar till husbyggandet![/quote]

Classic-sakerna kostade 4000:- begagnade, köpte dem av en medlem på minhembio.com faktiskt. Nästa projekt/inköp är en Classic-cdspelare. :)[/quote]

Oj det var inte så farligt! Är nu sedan 10 minuter sedan även medlem på minhembio.com

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.