Jag skulle dela min trädgårdsprojekt med dig. Det är så stora förändringar som du kan vara medveten att visa det. Det är översatt från danska, så det är verkligen något att skratta åt. :geek:

Det började med mig så att robotklippere vara tillgänglig för 5200, - (700 euro). Det var en maskin att 1000m². Jag tror att vår trädgård är ungefär 600m².

Jag googlade lite och det verkar som ljudnivån var också i ordning. Så jag började vara påslagen. I förväg hade jag den största självgående gräsklippare (56 cm) du kan få, men det var långsam att driva på grund av dålig design och allt för mycket mossa. Så min viv och jag gick med på att betala oss från någon bort mossan och då vi skulle försöka få en snygg gräsmatta.

Det började i maj och sedan dess gräsmattan så här:
Trädgård under renovering med ojämn gräsmatta, några gröna fläckar och verktyg till höger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Trädgårdsprojekt med nyklippt gräsmatta, högar av gräsklipp och redskap vid en tegelvilla.
Skapa konto
Trädgård under renovering med gräshögar, lekställning och diverse utomhusutrustning.
Skapa konto
Trädgård under renovering med ojämn gräsmatta, ett växthus och en gungställning.
Skapa konto

Vi har rensat lite jord och stenar och planterade en hel del gräs, det fanns platser som användes för att vedupplag och trampolin var också samma ställe, vilket resulterade i massor av goutweed. Vi hade också en örtartad gräns, som också attackerades goutweed; det var också omvandlats till gräsmatta.

Så allt vi är fria från mossa och goutweed hålls ned - vi behöver bara för att få gräset under de senaste fläckar.
Renoveringsprojekt av en trädgård med ojämn gräsmatta, bar jord, en studsmatta och tvättlina.
Skapa konto
Gräsmatta med ojämn grästillväxt, en studsmatta, en ihopfälld gräsklippare och en trädgårdsvagn.
Skapa konto
En trädgård med ojämn gräsmatta och fläckar av bar jord, gungställning och utemöbler i bakgrunden.
Skapa konto
Trädgård med nyklippt gräsmatta, ojämna fläckar, utemöbler och lekställning i bakgrunden.
Skapa konto

Vi har inga beklagar köper den robotgräsklippare. Det är lätt att ställa upp tråden, och om du inte gräva ner det är lättare att flytta tråd om exemplet. Vara närmare plattor.

Vi har underlättat mycket gräs tillåts växa, det är fortfarande hålls tillbaka av roboten.

Det fick mig att leta efter forum gräs robotar och på vägen såg jag att jag gör också hus för dina robotar - och ge dem namn.

Så jag hade också att göra ett hus.
Robotgräsklippare under ett hemmagjort skyddstak vid en rödfärgad trävägg.
Skapa konto
Hemgjort litet robotgräsklipparhus med ett fönster och en blomkruka.
Skapa konto

Först bara en täckmantel med ett fönster från växthuset som tak och två poler som stöder taket. När jag märkte att gräsklipparen var en enda röra när det regnade, stänkte droppande upp på sidan.
Ett hemmagjort skydd för robotgräsklippare med ett platt tak och en öppning på sidoväggen.
Skapa konto

Och sedan glasrutan (tak) vänder sig med en riktig tak (sa min viv). Så nu ytterväggarna skräpade regnet. Det fanns bara vänta tills det fanns gräs, laddningsstation står på en gammal loggar och upplag.
Ett litet trädgårdsprojekt med hemmagjord skyddshus för robotgräsklippare vid ett rött staket.
Skapa konto

Så nu är vi nästan klar, saknar bara några fläckar på gräsmattan.
Trädgård med välskött gräsmatta, trampolin, cykel, och förrådshus bredvid ett tegelhus.
Skapa konto
Välhållen gräsmatta med gungställning och växthus i en hemträdgård.
Skapa konto
Välunderhållen gräsmatta bredvid en gul tegelvilla, med uteplatsmöbler och prydnadskrukor nära häcken.
Skapa konto
Välskött trädgård med grönt gräs, ett äppelträd, gungställning och blommande buskar nära huset.
Skapa konto

komplimanger :rofl:

• Gilla
hus520 och 1 till
  • Laddar…
Bra jobbat!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.