Har en Bosch grön, bordssåg som inte är mer än tre månader. Igår drog den en sista suck och innan jag skickar tillbaka den så tänkte jag höra om någon haft samma problem och om det finns något man kan göra?
 
Kan vara kolen. Plocka ut dem och se så att de är hela och fina samt att fjädern ser bra och att de ligger an bra mot kollektorn.
 
Ok, tack för svaret. Ska försöka hitta dem... Om det är kolen, var köper man nya?
 
Pratade just med Bosch och de tyckte jag skulle skicka tillbaka den. Så får det bli.
 
Om den är 3 månader så har du väl garanti kvar på den?
 
Jodå, tänkte bara om det var nåt mindre fel som gick att ordna själv.
 
Hej Jeppeknaster,

Berätta hur det går med din såg!

Mvh
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.