Jag har nyligen införskaffat en AEG Ergomax ( samma som T-tec).
Det lilla jag använt den så är jag mycket nöjd. Har kört med hålsåg 74mm på låga varv utan problem. Det gäller att ha ett fast grepp om maskinen för den är urstark.
Gillar skarpt att den är så kompakt som den är i sin design.
/Jacob