Jo jag undrar om Milwaukee T-TEC 201 är en bra maskin? Behöver en mellan maskin som har slag. Inte för stor men kraftig och låga varv. Någon som har synpunkter.
 
Jag har nyligen införskaffat en AEG Ergomax ( samma som T-tec).

Det lilla jag använt den så är jag mycket nöjd. Har kört med hålsåg 74mm på låga varv utan problem. Det gäller att ha ett fast grepp om maskinen för den är urstark.

Gillar skarpt att den är så kompakt som den är i sin design.

/Jacob
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.