Jag skall renovera ett hus som har direktverkande el och i det sammanhanget byta alla gamla el-radiatorer. Kommer sannolikt välja moderna wifi styrda element med glasfront från antingen MILL eller ADAX

Synpunkter/tankar på dessa? Har hört att t ex Mill kan knäppa lite när den slår av/på vilket kan vara störigt i sovrummet på natten tänker jag?

En/flera luft/luftvärmepump(ar) för huvuduppvärmning, sedan någon/några elelement för stödvärme kalla dagar samt där LLVPn inte når.

P pwn skrev:
Jag skall renovera ett hus som har direktverkande el och i det sammanhanget byta alla gamla el-radiatorer. Kommer sannolikt välja moderna wifi styrda element med glasfront från antingen MILL eller ADAX

Synpunkter/tankar på dessa? Har hört att t ex Mill kan knäppa lite när den slår av/på vilket kan vara störigt i sovrummet på natten tänker jag?
Mill knäpper men vet inte att jag vaknat eller stört mig på det. Jag har inte versionen med glasfront.

Jag har en Mill i sovrummet och det är den är riktigt tyst. Har aldrig hört att den knäppt.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.