Finns det någon microvågsugn med högerhängd dörr? Varför verkar det bara finnas vänsterhängda?? Synd om de som är vänsterhänta eller som har ett kök där högerhängd vore utmärkt (som för oss)......
 
Vi som är vänsterhänta är så vana så en sak mer eller mindre.. däremot håller jag med om att vissa ställen hade det vart ypperligt med högerhängt!!
 
Min micro har en lucka som fälls nedåt. Det känns rätt höger-vänsterhänt-neutralt. :)
 
dasjo skrev:
Min micro har en lucka som fälls nedåt. Det känns rätt höger-vänsterhänt-neutralt.  :)
Vi valde också en med nedåt fälld lucka.Hade känts avigt med vänsterhängd lucka där vi ska placera micron.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.