MathiasS #1 Medlem · Stockholm · 37 396 inlägg 16 aug 2005 14:27 MathiasS Medlem Stockholm 37 396 inlägg 16 aug 2005 14:27 #1 Ska det bli snyggt ska du ha en modell avsedd för inbyggnad. Din vanliga micro är antagligen för djup.
Ska det bli snyggt ska du ha en modell avsedd för inbyggnad. Din vanliga micro är antagligen för djup.