3 278 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Metabo lackfräs.
Ja nu har man vart och hyrt sig en Metabo lackfräs, upptäckter dock att det ej fanns med instruktionsbok och firman som hyrde ut har hunnit stänga, klantigt och inte fråga när man va där.
Nån som har lite koll på hur fräsdjupet ställs in då den knappt tar något nu, så man slipper vänta tills morgondagen.
MVh // Andreas
Nån som har lite koll på hur fräsdjupet ställs in då den knappt tar något nu, så man slipper vänta tills morgondagen.
MVh // Andreas
amen underbart, du skall ha mången tack.
Tycket jag scanna igenom internet totalt, men ack vad jag bedrog mig, konstigt att dom inte har den på Metabos hemsida, eller så leta man lite knasigt där också kanske..
Tycket jag scanna igenom internet totalt, men ack vad jag bedrog mig, konstigt att dom inte har den på Metabos hemsida, eller så leta man lite knasigt där också kanske..
Det gick klockrent när man väll fick läsa sig till hur maskinen funkade, trappen tog inte mer än ett par timmar att få trären då det gick snabbt att ändra mellan fräsdjupen, och maskinen va guld värd. Det som tog mig nästan 20 timmar med allehanda slipmaskiner och sandpapper gjorde lackfräsen på under timmen så den va värd varenda krona, superenkel att köra med när man väl kom in i det.
Klicka här för att svara