Blåa och gula Topo Mtn Racer 4-skor på en kartong, stående på ett trägolv i ett rum med vitmålade väggar och stolar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Karta över promenadrutt i Borlänge, 5,73 km lång med statistik om tid, steg, höjdökning och puls.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 3 till
  • Laddar…
Löprunda på karta i Söderköpings kommun, 7,46 km, tid 43:39, 601 kcal, höjdökning 103 m, genomsnittlig puls 151 slag/min. Garmin Forerunner 965 användes.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Löpbandspanel visar 8,54 km distans, 1:00:00 tidsåtgång och 7:02 min/km medeltempo. Datum och tid: 4 april 2026, 09:35.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Löpningsdata från Malmö: 10,89 km distans, 140 bpm medelpuls, tempo 5:51/km, totaltid 1:03:46, 819 kalorier brända.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Satellitvy av en promenadrutt på 5,08 km i Borlänge kommun. Inkluderar tid 41:50, steg 5 588, höjdökning 70 m, förbrända kalorier 391.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 3 till
  • Laddar…
Karta över en 5 km promenadrutt i Borlänge, med detaljer om distans, steg, tid, höjdökning, kaloriförbrukning och genomsnittlig puls.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 3 till
  • Laddar…
Karta över löprunda i Listorps naturreservat, 11,71 km med en höjdstigning på 186 m, tidsåtgång 1:12:54 och med en genomsnittspuls på 144 slag/min.
Skapa konto
Tallskog med sol som skiner genom träden, delvis molnig himmel ovanför och mark täckt av mossa och små buskar.
Skapa konto
En skog fylld med höga tallar, en stig slingrar sig genom landskapet med mossa och låg vegetation på marken under träden.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Löpningsresultat Stockholm: 22,38 km på 2:27:15 med en snitthastighet av 6:35 per km, inkluderar löprunda-karta.

• Gilla
  • Älska
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Karta över en löprunda på Vikingavallen, med markerad rutt och statistik som distans, tempo och kaloriförbrukning.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Gymmaskin vid ett fönster med solnedgång i bakgrunden, träningsdata visas på skärmen: tid 1:02:21, antal set 1, kalorier 246, styrketräning.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Karta över en löprunda i Sandvika, 4,53 km lång med tempot 5:43 per km och total tid 25 min 57 s. Start och mål är dolda.
Skapa konto
Vit husrad vid en flod, omgivna av vinterträd på en kulle i bakgrunden, med blå himmel.
Skapa konto
En solig dag vid en brygga med träd längs vattnet och spegelblank yta under en klarblå himmel.
Skapa konto
Naturskönt landskap med sjökant, skogsklädda kullar och höga träd under en klarblå himmel, med en ensam stolpe i vattnet i förgrunden.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Maria T
Karta och statistik för en stavgångsrunda på 7,11 km vid en sjö, med molnig himmel och promenad över en bro.
Skapa konto

Och hur förvånad blev inte jag över den nya layouten. Sämre tycker jag.

• Gilla
Kramla och 3 till
  • Laddar…
Strava löprunda med distans 7,17 km, tid 39 min 6 s och tempo 5:27/km, med en färja och ett skogsområde i bakgrunden.
Skapa konto
Sjön med blå himmel, ett torn syns i bakgrunden, omgiven av träd och vass längs strandkanten.
Skapa konto
Siluett av en byggnad med torn vid en sjö, där solen glittrar i vattnet och träden syns i bakgrunden under en molnig himmel.
Skapa konto

• Gilla
Lill72 och 4 till
  • Laddar…
Karta över löprunda på 7,31 km i Söderköpings kommun, med höjdökning 208 m. Tidsåtgång 44:29 min, genomsnittligt tempo 6:05/km.
Skapa konto

• Gilla
Lill72 och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.