Funderade lite på köra både jord och ved värme, men har ganska litet pannrum för kunna få plats med allt detta.
Är jag tvungen att bygga ut pannrummet eller räcker det att jag drar rör genom väggen och har tankar och värmepumpen på andra sidan i hobbyrummet?
Det är väl bara vedpannan som kräver hög bransäkerhet?