Hej!
Undrar om någon/några här har erfarenheter av takbyte med MasTak? Det gäller både pannor och plåttak.

Jag hade två helt flacka tak som jag behövde hjälp med att lägga om, då det befintliga plåttaket helt rostat sönder i några genomföringar. Dom la ut nån sorts PVC-duk som ska klara av 0 graders lutning på taket. Av alla offerter var dom billigast och hade enligt mig bästa lösningen, till skillnad från konkurrenterna som ville bygga in potentiella skador med ny takbeläggning.

Jag rev på helgen och dom kom på måndagen och la ut duken och gjorde lite plåtjobb. Med tanke på priset jag fick är jag nöjd med det jobbet dom gjorde, även om jag såklart önskat lite snyggare detaljlösningar men då hade prislappen såklart sett annorlunda ut.

Jag fick tjata en del och tror nog att mitt jobb blev antingen bortglömt eller nedprioriterat - åter igen den billiga prislappen. Själva jobbet gjorde dom snabbt under en dag.

Kvalitetsmässigt är jag fortfarande nöjd (två år sen arbetet gjordes) och med tanke på prislappen jag fick kan jag inte vara kritisk mot annat.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.