Hej,
Vi har köpt ett hus av Skanska nya hem i ett nybyggt småhusområde utanför Göteborg. Vill gärna få lite info från andra som köpt hus från dem eller som anlitat Mårtensson & Hansson Byggrådgivare.
1) Vad funkade bra / dåligt med Skanska? (Tex att alla tillval är extremt dyra var bland det första vi noterade

)
2) Anlitade ni egen besiktningsman eller använde ni den Skanska anlitat?
3) Är det någon som har erfarenhet av Mårtensson & Hansson Byggrådgivare som besiktningsmän?