Hej,

Vi har köpt ett hus av Skanska nya hem i ett nybyggt småhusområde utanför Göteborg. Vill gärna få lite info från andra som köpt hus från dem eller som anlitat Mårtensson & Hansson Byggrådgivare.

1) Vad funkade bra / dåligt med Skanska? (Tex att alla tillval är extremt dyra var bland det första vi noterade :( )

2) Anlitade ni egen besiktningsman eller använde ni den Skanska anlitat?

3) Är det någon som har erfarenhet av Mårtensson & Hansson Byggrådgivare som besiktningsmän?
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.