L Lori-Li #1 Medlem · 12 inlägg 31 mar 2005 18:21 Lori-Li Medlem 12 inlägg 31 mar 2005 18:21 #1 Hej! Någon som ska bygga hus i Marieberg, Örebro? Vi har reserverat tomt av Lb-hus. Vore roligt att veta om fler här har gjort detsamma. Anna
Hej! Någon som ska bygga hus i Marieberg, Örebro? Vi har reserverat tomt av Lb-hus. Vore roligt att veta om fler här har gjort detsamma. Anna
J johla #2 Medlem · 44 inlägg 1 apr 2005 00:11 johla Medlem 44 inlägg 1 apr 2005 00:11 #2 Kul, vilket hus funderar ni på? Vi har bokat tomt i Ekeby-Almby och ska ev trycka på startknappen nästa vecka. Då blir det ett Tornugglan med LB-hus för vår del.
Kul, vilket hus funderar ni på? Vi har bokat tomt i Ekeby-Almby och ska ev trycka på startknappen nästa vecka. Då blir det ett Tornugglan med LB-hus för vår del.
L Lori-Li #3 Medlem · 12 inlägg 4 apr 2005 19:25 Lori-Li Medlem 12 inlägg 4 apr 2005 19:25 #3 Hej! Vi har tänkt oss en jorduggla. Väntar bara på att lantmäteriet ska bli klara så vi kan skriva kontrakt och dra igång. Mvh Anna
Hej! Vi har tänkt oss en jorduggla. Väntar bara på att lantmäteriet ska bli klara så vi kan skriva kontrakt och dra igång. Mvh Anna
G grisen3 #4 Medlem · 11 inlägg 8 apr 2005 18:43 grisen3 Medlem 11 inlägg 8 apr 2005 18:43 #4 Vi bygger i Norra Bro, en Jorduggla med förl. vard.rum och ryggåstak mm.
L Lori-Li #5 Medlem · 12 inlägg 11 apr 2005 19:44 Lori-Li Medlem 12 inlägg 11 apr 2005 19:44 #5 Vi har tänkt oss en jorduggla. Anna