15(?) år senare stör jag mig fortfarande på Marbodal köket mina föräldrar köpte för en förmögenhet - från en återförsäljare i Danderyds kommun. Svåger till säljaren rekomenderades till mina föräldrar att installera köket , även el. o kakel.

1) varför erbjöds inte utdragbara lådor under vitrinskåpen? Ser inte klokt ut med dessa höga fula socklar. (Allmogestil på köket)

2) klapparna till installatörer kladdade massor av fula silikonsträngar. Fult kaklat med stora och ojämna fogar.

Syftet är att uppmärksamma Marbodals "kvalitet".

• Köksskåp i allmogestil med höga socklar och vitrinskåp, två föremål markerade på bänkskivan framför skåpen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
Jorel03
  • Laddar…
Har du inget du är glad över denna jul @Dracula ? Är det bara elände med oanvändbara julklappar och föräldrar som har kök som är monterade på ett sätt du inte gillar?

Själv är jag lugn, trygg och varm samt glad att jag och de mina har tak över huvudet och kylar och frysar fulla med mat.
Är lycklig att jag fått vara relativt frisk och har möjlighet att träffa de som jag älskar.
Om socklarna i mitt eget eller nån annans kök inte sitter helt perfekt har jag inte lust att bekymra mig över.
Nu när mörkret fallit petar jag in en pinne i brasan, sätter på lite trevlig musik och fixar mig snart nått enkelt och gott att äta.
Önskar dig en fortsatt God Jul!

• Gilla
least och 5 till
  • Laddar…
BirgitS
Jag tror att detta med vitrinskåp stående på bänken var nytt för 15 år sen och att det inte hade tagits fram några speciallösningar för det än. Jag är rätt säker på att det inte ser ut så i nya Marbodalkök utan att det finns särskilda skåp med t.ex. låda längst ner.

• Gilla
S7200
  • Laddar…
Dracula Dracula skrev:
15(?) år senare stör jag mig fortfarande på Marbodal köket mina föräldrar köpte för en förmögenhet - från en återförsäljare i Danderyds kommun. Svåger till säljaren rekomenderades till mina föräldrar att installera köket , även el. o kakel.

1) varför erbjöds inte utdragbara lådor under vitrinskåpen? Ser inte klokt ut med dessa höga fula socklar. (Allmogestil på köket)

2) klapparna till installatörer kladdade massor av fula silikonsträngar. Fult kaklat med stora och ojämna fogar.

Syftet är att uppmärksamma Marbodals "kvalitet".
Mår du bra?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.