217 483 läst ·
2 085 svar
217k läst
2,1k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)
Kanske apoteket kan bistå med den infon.Storsockret skrev:
Man har ju 10 år på sig att komma in med kvittona.
Åtminstone har jag det med mitt försäkringsbolag.
De ser ju på datumena vilken försäkringsperiod det gäller.😊
Vi har alltså skickat in och fått ersättning för medicinen, det var bara i sammanställningen jag inte räknade med det eftersom jag inte hade koll på totalsummanD dicliff skrev:
Enligt uppfödaren så är det ovanligt.D dicliff skrev:
Kom folk från både Danmark och Norge och skulle köpa.
Han är så jäkla gullig, Mulle heter han och ett vitt streck på bröstkorgen.
Ha tidigare haft färgen fawn. 🥰
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 496 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 496 inlägg
Gurkhund
Har äntligen verkat hitta rätt dos Forthyron för Rita. Senaste blodprovet i fredags visade rätt värden. Så nu slipper hon ta ett blodprov var tredje vecka utan ska köra nästa uppföljning om tre månader. I fredags skrek hon när dom satte på gummibandet runt benet, däremot inte ett ljud när själva nålen stack. Inte lätt. Hennes skrik är så hjärtskärande 🥺 Det är skönt att hon inte gör några utfall åtminstone, alldeles för snäll.
Pingis Librela-injektioner är desto lättare, han får en slickmatta med nåt klet på och märker ingenting 😂
Fårskådarhund
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har äntligen verkat hitta rätt dos Forthyron för Rita. Senaste blodprovet i fredags visade rätt värden. Så nu slipper hon ta ett blodprov var tredje vecka utan ska köra nästa uppföljning om tre månader. I fredags skrek hon när dom satte på gummibandet runt benet, däremot inte ett ljud när själva nålen stack. Inte lätt. Hennes skrik är så hjärtskärande 🥺 Det är skönt att hon inte gör några utfall åtminstone, alldeles för snäll.
Pingis Librela-injektioner är desto lättare, han får en slickmatta med nåt klet på och märker ingenting 😂
Fårskådarhund
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 496 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland