1 067 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Man är glad att man är Byggahusare när...
Facebook och insta ligger nere och folk i stugorna sitter och skakar i abstinens över osynliga flöden och meningslösa inlägg som man missar. Och här sitter vi och kan fortfarande socialamedia oss om viktiga riktiga saker! Trevlig måndagskväll!
Ja det är tur man inte har FB , Instagram och allt vad det heterV videopac skrev:
mammor t.ex som är ute och går med barnet i vagn och verkar vara mer
intresserade av mobilen än barnet.
Klicka här för att svara