Langbein
Oljade på under den varma söndagen tills det blev mörkt och nu är tempen neråt 0, man ska inte måla under +5 och det tar 5-8 timmar att torka, över +5 hela tiden?

Kollade nu och förstastrykning verkar ha trängt in och andra på vissa ställen flyter ovanpå.

Körde både roller och pensel i somras, då gick det åt mkt olja, nu kördes bara roller och det verkade gå åt mkt mindre olja, kan det ha med tempen och/eller rollern att göra?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.