Oljade på under den varma söndagen tills det blev mörkt och nu är tempen neråt 0, man ska inte måla under +5 och det tar 5-8 timmar att torka, över +5 hela tiden?
Kollade nu och förstastrykning verkar ha trängt in och andra på vissa ställen flyter ovanpå.
Körde både roller och pensel i somras, då gick det åt mkt olja, nu kördes bara roller och det verkade gå åt mkt mindre olja, kan det ha med tempen och/eller rollern att göra?